Розвиток комунікаційного менеджменту в умовах інформатизації суспільства

Автор(и)

  • Ю.В. Храмцова Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

DOI:

https://doi.org/10.33216/1998-7927-2021-270-6-101-105

Ключові слова:

інформаційне суспільство, інформація, комунікація, комунікаційний менеджмент

Анотація

В статті розкрито особливості комунікаційного менеджменту в сучасних умовах.

Розвиток комунiкацiйних тeхнологiй є актуальною характеристикою інформаційного суспільства. Формуються та розвиваються нові концeпти, такі як комунікаційний менеджмент в кризових ситуаціях, репутаційний менеджмент, бренд-менеджмент, новинний менеджмент, комунікаційна підтримка лобістської діяльності, комунікативна компетентність, комунікаційний аудит, комунікаційна безпека, нейтралізація маніпулятивних технологій, комунікаційний менеджмент і управління конфліктами, управління за допомогою невербальних і паравербальних комунікацій, інформаційні війни.

Автором проаналізовано визначення предмету комунікаційного менеджменту, зроблений висновок про відсутність єдиного науково-методичного підходу для розкриття змісту поняття комунікаційний менеджмент. Звернуто увагу, що сутність комунікаційного менеджменту має дуальну природу: комунікаційний менеджмент розглядається як самостійна прикладна професійна діяльність щодо практичного використання комунікаційних засобів, методів, інструментів, механізмів, що забезпечують формування та ефективний розвиток усіх видів капіталу організації. З другого боку, комунікаційний менеджмент – це наука, яка вивчає розділ управління щодо взаємодії і взаємозв'язку елементів в часі і просторі, які формують і ефективно використовують всі види капіталу організації, базуються на законах обміну інформацією з метою  розвитку організації.

Посилання

1. Наумiк К. Г. Управлiння комунiкацiйною полiтикою в умовах постiндустрiальної eкономiки /К. Г. Наумiк // Управлiння розвитком: зб. наук. статeй. — 2010. — № 8 (84). — С. 74–76.

2. Коммуникационный менеджмент [Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу: https://discovered.com.ua/marketing/kommunikacionnyj-menedzhment/

3. Коммуникационный менеджмент как важный фактор обеспечения национальной и международной безопасности [Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу : http://www.chekist.ru/article/4181

4. Коммуникационный менеджмент [Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу : https://studfile.net/preview/7246479/

5. Малышева М.А. Теория и методы современного государственного управления. Учебно-методическое пособие. — СПб.: Отдел оперативной полиграфии НИУ ВШЭ — Санкт-Петербург, 2011. - 280 с

6. Коммуникационный менеджмент [Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу : https://dic.academic.ru/dic.nsf/business/20396

7. Коммуникационный менеджмент – понятие, структура и функции [Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу : https://cyberpedia.su/14x1b25.html

8. Коммуникационный менеджмент организации: цели, функции, структуры, процессы, управление [Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу : http://5fan.ru/wievjob.php?id=46002

9. Словарь терминов для PR-специалистов., Учебное пособие. /Под ред. А.Н.Волковой. - СПб.: ООО Грегорис Букс, 2010. – 78 с. [Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу : https://hf-guap.ru/wp-content/uploads/PR_Dictionary.pdf

10. Шатун Владимир “Я – начальник, ты – ...“. О менеджменте популярно и конкретно: Учебно-практическое пособие. – Николаев: Изд-во НГГУ им. Петра Могилы, 2005. – 344 с.[Eлeктронний рeсурс]. – Рeжим доступу : https://lib.chmnu.edu.ua/pdf/posibnuku/189/39.pdf

11. Исламова Н.В. Коммуникационный менеджмент: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. — Нижневартовск: Изд-во Нижневарт. гуманит. ун-та, 2009. — 206 с.

12. Сафина А.А. Коммуникационный менеджмент: учеб. пособие / А.А. Сафина, Э.Г. Никифорова, А.Э. Устинов. – Казань: Изд-во Казан. ун-та, 2015. – 104 с.

13. Орлов А.С. Введение в коммуникационный менеджмент / А.С. Орлов. – М.: Гардарики, 2005. – 365 с.

14. Апонченко Т.В. Коммуникационный менеджмент. Этика и культура управления / Т.В. Апонченко. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2010. – 381 с.

15. Наумiк К. Г. Фiлософiя комунiкацiй як базис соцiально-eкономiчного розвитку / К. Г. Наумiк // Бизнeс Информ. — 2011. — № 11 (406). — С. 9–11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-10