Вплив штучного інтелекту на міжнародний digital маркетинг
DOI:
https://doi.org/10.33216/1998-7927-2022-274-4-25-30Ключові слова:
високі технології, штучний інтелект, міжнародний маркетинг, digital маркетинг, глобалізація економіки, інтеграція, інформатизація, діджиталізаціяАнотація
Штучний інтелект надзвичайно сильно впливає на digital маркетинг. Бізнес-організації вирішують працювати над пошуком нових, ефективних методів digital маркетингу, окрім традиційних, щоб створити міцний імідж свого бренду та охопити цільових клієнтів якнайшвидше, а також для того, щоб впоратися з величезною конкуренцією у відповідних галузях.
Сьогодні штучний інтелект швидко стає невід’ємною частиною споживчого та корпоративного бізнесу. Безумовно, він може покращити методи ведення бізнесу та збільшити продажі за допомогою уважної та проникливої аналітики даних.
З радикальним збільшенням використання мережі Інтернет більшість клієнтів покладаються на пошукові системи, щоб знайти бажаний продукт або послугу.
Комунікаційна підтримка бренду підприємства забезпечує необхідну конкурентоспрожність та може стати ключовим фактором формування лояльного ставлення споживача, а також формування самого іміджу підприємства. При цьому може буде сформувано комплекс забезпечення комунікаційної підтримки бренду на основі інструментарію міжнародного маркетингу.
Це змусило провідні пошукові системи, наприклад Google, обрати поглиблене машинне навчання, яке дозволяє пошуковим системам знати людський сценарій і надавати їм відповідні дані. Аналізуючи особисті вподобання покупця за допомогою штучного інтелекту, маркетологи готові прогнозувати потреби покупця в майбутньому та охоплювати цільову аудиторію набагато кращим способом.
Так виникає цілий клас нових явищ і процесів, які вимагають нового наукового осмислення і систематизації, концептуального теоретико-методологічного дослідження і обґрунтування їх сутності, а також розробки нового категоріального апарату і введення в науковий обіг системи нових взаємопов'язаних понять.
Інтернет-технології також змінюють способи взаємодії компаній зі своїми співробітниками, партнерами, конкурентами та постачальниками, а digital маркетинг розвивається з неймовірною швидкістю. Встигають за новими трендами тільки ті, хто швидко вміють змінюватися та адаптуватися до нових умов ведення бізнесу, продумуючи та проводячи високоякісну маркетингову стратегію.
ШІ слід розглядати не як загрозу для робочої сили, а радше як цінний інструмент, який може допомогти покращити якість роботи та підвищити продуктивність. ШІ можна використовувати для швидкого й точного аналізу великих обсягів даних, що дозволяє приймати більш обґрунтовані рішення. Крім того, штучний інтелект можна використовувати для створення ефективніших маркетингових стратегій, а також для більш швидкого та ефективного виявлення та вирішення проблем. Використовуючи штучний інтелект, підприємства можуть підвищити свою ефективність і продуктивність, а також забезпечувати співробітників більш змістовною та корисною роботою.
Посилання
1. Божкова В. В. Трансформації інструментарію марке-тингових комунікацій в умовах глобалізації / В.В. Бож-кова, О.В. Птащенко, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Ма-ркетинг і менеджмент інновацій, 2018, № 1 – С. 73-82 (електронна версія Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
2. Високі технології в умовах євроінтеграції: обмеження чи можливості / В. Грига, О. Крижанівська [Електрон-ний ресурс]. – Режим доступу: http://www.eurointegration.com.ua/articles/2015/11/5/7040254
3. Smilansky, S. 2018. Experiential Marketing: A practical guide to interactive brand experiences. Second edition. Kogan Page Limited. London.
4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер; под ред. С. Г. Божук [пер. с англ.]. – [2-е изд.]. – СПб. : Питер, 2006. – 464 с.
5. Птащенко О.В. Використання маркетингових інстру-ментів для забезпечення позиціонування високотехно-логічної продукції / О. В. Птащенко // Проблеми і пер-спективи розвитку підприємництва: Збірник наукових праць Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. – №4 (19) – 2017. – Харків: ХНАДУ, 2017 – 168 с. (С.147-153)
6. Thilagavathy N., & Kumar, E. P. (2021). Artificial Intelli-gence on digital Marketing-An overview. NVEO-NATURAL VOLATILES & ESSENTIAL OILS Journal| NVEO, 9895-9908.
7. Центр комунікативних трансформацій. – Києво-Могилянська академія : [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.ukma.edu.ua/index.php/science/tsentri-ta-laboratoriji/tsentrkomunikativnikh-transformatsi
8. Рубан В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання. Економічний вісник Запорізької держа-вної інженерної академії. 2017. Вип. 2-2 (08). С. 20–25.
9. Wedel, M. &Kannan, P. K. (2016). Marketing Analytics for Data-Rich Environments. Journal of Marketing, 80(6), 96–122
10. БойчукІ. В., МузикаО. М. Інтернетвмаркетингу : під-ручник. Київ : Центручбовоїлітератури, 2010. 512 с.
11. The Impact of AI on Digital Marketing — 2022 Trends and Forecasts [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.spiralytics.com/blog/the-impact-of-ai-on-digital-marketing-2022-trends-and-forecasts/
12. Рабей Н Р. Актуальність дослідження тенденцій розви-тку інструментів інтернету в маркетинговій діяльності підприємства. Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności : збірник наукових праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами Між-народної наук. практ. конф., Краків, 17 червня 2019 р. Краків, 2019. Т. 1. С. 26-28. http://doi.org/10.5281/zenodo.3484736.
13. How Artificial Intelligence Affects Digital Marketing [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://medium.com/@sheetalkadyan/how-artificial-intelligence-affects-digital-marketing-54b3ee412874
14. 3D-маркетинг – як новий тренд десятиліття [Елект-ронний ресурс]. – Режим доступу: https://marketer.ua/ua/3d-marketing-as-a-new-trend-of-the-decade/
15. Impact of Artificial Intelligence on Digital Marketing [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://gecdesigns.com/blog/impact-of-artificial-intelligence-on-digital-marketing.