Управління обліково-фінансовим забезпеченням витрат враховуючи принципи інтегрованих маркетингових комунікацій

Автор(и)

  • Л.В. Васюренко Cхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк
  • О.В. Орлова-Курилова Cхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк
  • С.І. Співак Cхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк

DOI:

https://doi.org/10.33216/1998-7927-2022-274-4-70-75

Ключові слова:

управління, обліково-фінансове забезпечення, витрати, маркетингові комунікації, ресурси

Анотація

В умовах відокремлення підприємств з різними конфігураціями власності, підключення механізмів незалежного ціноутворення і  самостійного планування, формування інших сторін ринкової економіки модифікуються цільовий курс усієї системи управління підприємством і її сьогоднішнє призначення – створення інформаційно-аналітичної основи прийняття адміністративних управлінських рішень. В статті зазначено,щообліково-фінансове забезпечення представляється корисним для стримування ризикованої господарської діяльності суб'єктів господарювання, а також як запевнення зацікавлених сторін у тому, що ресурси не будуть витрачені даремно. При тому, що бухгалтерський облік також зображувався як керівник ресурсів через цільове та цільове фінансування, а з іншого боку, маркетингові комунікації були наголошені в постмодерністських і постметафізичних дискурсах, в той час як вони також прагнули досягти комерційних цілей. Зроблено висновок про те, що роль обліково-фінансового забезпечення витрат повинно мати за мету кількісні цілі ефективності, як корисні форми об’єктивного вимірювання, хоча в своїй ролі іноді конфліктують з організаційними цілями, такими як управлінська  досконалість отримання економічного ефекту. Акцентовано увагу на тому, що управлінська неоднозначність при прийнятті рішень очевидна між риторикою посилення демократичних процесів у вирішенні того, що слід фінансувати, і суперечливим акцентом на повноваженнях постачальників фінансування у прийнятті рішень. Така неоднозначність свідчить  про побоювання втрати контролю над ресурсами зацікавленими користувачами інформації. Авторами зазначено, що показники обліково-фінансового забезпечення повинні розглядатися як корисні маркетингові інструменти для демонстрації успіху розширення заходів залучення ресурсів.Якщо на підприємстві буде створена удосконалена система обліково-фінансового забезпечення задля ефективного менеджменту з застосуванням принципів інтегрованих маркетингових комунікацій, відповідно створення інформаційного забезпечення процесу моніторингу, планування, контролю та прийняття рішень за рахунок виявлення закономірностей функціонування суб'єкта господарювання на різних стадіях життєвого циклу; пошуку причинно-наслідкових зв'язків зміни ключових індикаторів діяльності під впливом внутрішніх та зовнішніх факторів; діагностики фінансового стану в умовах глобальної економічної кризи.

Посилання

1. Arrington, C. E., & Watkins, A. L. (2002). Maintaining critical intent within a postmodern theoretical perspective on accounting research. Critical Perspectives on Accounting, 13(2), 139–157.

2. Oakes, H., & Oakes, S. (2012). Accounting and marketing communications in arts engagement: A discourse analysis. Accounting Forum, 36(3), 209–222. doi:10.1016/j.accfor.2012.02.002

3. Васюренко, Л.В. Теоретичні засади стратегування ін-новаційного розвитку в галузі сільського господарства. Вісник ХНАУ. 2020. № 2. С. 28-32.

4. Шмигель О. Є. Управлінський облік і критерії його ефективності на підприємстві. Інноваційна економіка. 2020. №3-4. С. 182-187. URL: http://inneco.org/index.php/innecoua/article/view/580/645

5. Яременко Л.М., Пономаренко Я.А. Сучасні тенденції впровадження управлінського обліку із застосуванням міжнародного досвіду. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економіка, управління і адміністрування. 2019. № 2 (88). С. 144-148. URL: http://ven.ztu.edu.ua/article/view/175302

6. Яковенчук, О.О. Управлінський облік: сутність, зміст і принципи ведення. Вінницький національний аграрний університет. Науковий журнал. 2014. № 31.

7. Янчук Т.Ю. Впровадження управлінського обліку і еволюція його розвитку. Вісник Житомирського дер-жавного технологічного університету. 2014. № 3 (53). С.285-287

8. IFRS 15 – Revenue from Contracts with Customers. URL: http://www.iasplus.com/en/standards/ifrs/ifrs15.

9. Global Management Accounting Principles. URL: https://www.cgma.org/content/dam/cgma/resources/reports/downloadabledocuments/global-management-accounting-principles.pdf

10. Орлова-Курилова, О. В., Завгородня, Є. Є., Таран-Лала, О. М., Білик, О. С. Ефективна інноваційна полі-тика стратегій менеджменту підприємницької актив-ності на основі модернізації промисловості в соціаль-ному й екологічному вимірі. Вісник Черкаського наці-онального університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки». № 3, 2021.URL:https://econom-ejournal.cdu.edu.ua/issue/view/319

11. Vdovenko, N., Sakhatskyi, М., Orlova-Kurilova, O., Serhiienko, S. Management of infrastructure of innovative production in the context of stimulation of partnership relations of development of scientific activity for the purpose of maintenance of economic safety. The Institute of Accounting, Control and Analysis in the Globalization Circumstances. 2021, N(1-2), 60-67. doi:https://doi.org/10.35774/ibo2021.01-02.060

12. Waymire G., Basu S. Accounting as an evolved economic institution. Emory University school of Law. Law&Economics Research paper Series. Research paper № 08-33, 2018. p. 151-159.

13. Vasyurenko, L., Kuksa, I., Danylenko, V., Ostashova, V., Kysliuk, L., Naholiuk, O., Sukhoruchenko, M. (2021). Modeling Financial Supply of State Social Expenditures: The «Human-Center» Tax Principle. International Journal of Supply and OperationsManagement, 8(4), 370-380.

14. Vasurenko, L., Kuksa, I.Financial provisions for individualization of loan payment level./ Financial And Credit Activity: Problems Of Theory And Practice.- 3(26).-2018.-469-476. doi:http://dx.doi.org/10.18371/fcaptp.v3i26.144258

15. L. Vasyurenko, I. Kuksa, I. Shtuler, N. Gerasymchuk, & I. Podik. (2021). Interpretation of financial aspects of intellectual property commercialization as an innovative product. Financial and credit activity: problems of theory and Practice, 2(33), 547-553. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v2i33.207248

16. Chwastiak, M., & Lehman, G. (2008). Accounting for war. Accounting Forum, 32(4), 313–326.

17. What Is Email Marketing? A Very Effective Marketing Option for Small Businesses. URL: https://www.thebalancesmb.com/email-marketing-2948346.

18. The Beginners Guide to Online Marketing. URL: https://www.quicksprout.com/the-beginners-guide-to-online-marketing/

19. Gallhofer, S., & Haslam, J. (1991). The aura of accounting in the context of a crisis: Germany and the first world war. Accounting, Organizations and Society, 16(5/6), 487–520.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-10