Штучний інтелект у дослідженні ринку та запуску рекламних кампаній: ефективні методи та етичні аспекти для міжнародного маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.33216/1998-7927-2022-276-6-13-19Ключові слова:
діджиталізація, штучний інтелект, конфіденційность даних, digital маркетинг, інновації, інтеграція, інформатизація, нейронні мережіАнотація
В представленій роботі проаналізовано основні тенденції розвитку штучного інтелекту в розрізі сучасного інструментарію міжнародного маркетингу. Сучасні маркетологи шукають нові способи знайти ідеальну аудиторію клієнтів. Однак середовище міжнародного маркетингу зараз дуже швидко змінюється, тому з кожним роком охопити клієнтів стає все важче. Використання сучасних технологій, таких як штучний інтелект, має вирішальне значення для отримання результатів.
При правильному підході маркетологи можуть використовувати штучний інтелект, щоб трансформувати свою маркетингову програму, вилучаючи найцінніші факти з бази даних і впливаючи на них онлайн. Сучасні платформи штучного інтелекту можуть приймати рішення в рекордно короткі терміни та визначати найкращий розподіл коштів між медіа-каналами, а також виконувати аналіз найефективніших місць для розміщення реклами, щоб послідовно й ефективно залучати клієнтів і максимізувати вплив кампаній.
Нейронні мережі можна використовувати для доставки персоналізованого контенту клієнтам на певних етапах їхнього життєвого циклу. Штучний інтелект також може стати в нагоді для виявлення клієнтів, які потенційно можуть відмовитися від подальшої взаємодії, і надсилати їм інформацію, яка допоможе знову зацікавитися брендом.
Багатьом організаціям важко встигати за всіма даними, які створюють цифрові кампанії, тому складно прив’язати успіх до конкретних кампаній. Платформи штучного інтелекту надають детальне уявлення про стратегії, які працюють, щоб ці дані можна було тиражувати за різними каналами та відповідним чином розподіляти бюджети.
Штучний інтелект може виконувати тактичний аналіз у багато разів швидше, ніж людина, і застосовувати машинне навчання, щоб швидко робити висновки на основі кампанії та контексту клієнта. Це дає членам команди час зосередитися на стратегічних ініціативах, які потім можна використовувати в маркетингу за допомогою нейронної мережі. Завдяки штучному інтелекту маркетологам більше не потрібно чекати завершення рекламної кампанії, щоб прийняти рішення, вони можуть застосувати онлайн-аналітику, щоб зробити кращий вибір медіа та маркетингової компанії вцілому.
Посилання
1. Котлер Ф. Маркетинг 4.0: перехід від традиційної до цифрової твердої палітурки / КМ-БУКС/ 2016 р/ с.208
2. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Експрес-курс/Ф. Котлер; за ред. С. Г. Божук [пров. з англ.]. - [2-ге вид.]. - СПб. : Пітер, 2006. - 464 с.
3. Artificial Intelligence (AI) Market [Електронний ре-сурс]. – Режим доступу: https://www.precedenceresearch.com/artificial-intelligence-market
4. Птащенко О.В. Використання маркетингових ін-струментів для забезпечення позиціонування висо-котехнологічної продукції / О. В. Птащенко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва: Збі-рник наукових праць Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. – №4 (19) – 2017. – Харків: ХНАДУ, 2017 – 168 с. (С.147-153)
5. способів ШІ змінює досвід клієнтів. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.forbes.com/sites/danielnewman/2019/04/16/5-waysai-is-transforming-the-customer-experience/?sh=55da8158465a
6. Квілінський А., Трушкіна Н. (2017) Розвиток цифро-вого маркетингу в умовах трансформаційних змін. Дослідження та інновації: збірник наукових статей. Корнельський університет, Ітака, Нью-Йорк, США. Нью-Йорк: Видавництво Йонона.
7. Тенденції цифрового маркетингу: що чекає в майбу-тньому. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.dqindia.com/digital-marketing-trends-future-holds/
8. International marketing as an effective tool of increasing enterprise competitiveness / О. В. Птащенко, О.Г. Зима, К.С. Костіна, М.В. Лаврінченко// Вісник Схід-ноукраїнського національного університету імені Володимира Даля/ 3 (267), 2021, с. 128-13
9. Марінчак, К. Л. М., Форрест, Е., Хоанка, Б. (2018). Вплив штучного інтелекту та віртуальних персона-льних помічників на маркетинг. В Енциклопедії ін-формаційних наук і технологій, 4 видання (стор. 5748-5756). IGI глобальний.
10. 6 найбільших проблем для успіху маркетингу ШІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://marketinginsidergroup.com/artificial-intelligence/biggestchallenges-to-ai-marketing-success/
11. Sun, Z., Sun, L. i Strang, K. (2018). Big data analytics services for enhancing business intelligence. Journal of Computer Information Systems, 58(2), 162-169.
12. Як цифровий маркетинг впливає на споживачів? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://candentseo.com/how-digital-marketing-affects-consumerbehaviour/
13. From data to action: How marketers can leverage AI, Business Horizons 63(2), 2019, DOI:10.1016/j.bushor.2019.12.002
14. Сюй Ю. С. (2020). Обслуговування клієнтів AI: складність завдань, здатність вирішувати проблеми та намір використання. Австралазійський маркетин-говий журнал, 189-199
15. Безпека бізнес-процесів та ділових комунікацій в умовах діджиталізації / К.Г. Наумік-Гладка, О.В. Птащенко, Д.Ю. Євсєєв// Журнал стратегічних економічних досліджень. 2022.