Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля
Головна
Поточний випуск
Архіви
Редакційний штат
Керівництво для авторів
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 6 (286) (2024): Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля
№ 6 (286) (2024): Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля
Серія «Економічні науки» та «Технічні науки»
Опубліковано:
2025-04-02
Спеціальність 051
Вплив цифровізації на розвиток соціальних трансфертів в системі публічних фінансів
О.В. Булавинець
7-14
PDF full text
Вплив глобалізації на маркетингові стратегії підприємств в умовах воєнного конфлікту
М.М. Бучнєв, І.О. Сучков, С.В. Пічкур
15-20
PDF full text
Передумови дослідження безпекоорієнтованого управління в організаціях
М.Р. Галгаш
21-32
PDF full text
Управлінський вплив як ключова складова ефективного управління в умовах соціально-економічних трансформацій
Є.А. Івченко, М.Г. Снопенко
33-44
PDF full text
Цифрова трансформація систем управління бізнес-процесами на українських підприємствах
Є.А. Івченко, А.О. Хімченко
45-50
PDF full text
Tрансформація маркетингового комплексу в умовах цифрової економіки та інноваційних змін
С.В. Кириленко
51-58
PDF full text
Механізми розвитку транспортної інфраструктури регіонів
А.С. Козлов
59-65
PDF full text
Oсобливості соціального впливу підприємництва на соціально-економічний розвиток у Івано-Франківській області
І.В. Мельничук, Ю.В. Буй, О.З. Гірак
66-73
PDF full text
Потенціал індустріальних парків Закарпаття: сучасний стан та перспективи розвитку
О.В. Ольшанський, О.В. Маслош, В.М. Подкуйко
74-85
PDF full text
Cтратегічна стійкість організацій: категоріальний базис
В.М. Островерхов, І.В. Качмарський
86-91
PDF full text
Еволюція нейромереж та їхня роль у маркетингу
К.А. Погорелова
92-103
PDF full text
Інноваційна екосистема підприємництва: логістика, інклюзія, цифровізація
О.В. Птащенко, О.Ю. Курцев
104-109
PDF full text
Використання сучасних цифрових інструментів омніканального маркетингу для ефективного просування бренду «Фокстрот»
I.M. Сафронська, Д.Ю. Курочкін
110-118
PDF full text
Структура потенціалу системи економічної безпеки підприємства
В.С. Севост’янов
119-128
PDF full text
Розвиток системи електронних платежів Національного банку України
О.І. Тищенко, В.В. Тищенко
129-140
PDF full text
Прямі податки і їхній вплив на фінансовий стан підприємства
І.В. Тіщенко, І.М. Кушал
141-147
PDF full text
Фінансові механізми підтримки бізнесу: факторинг, форфейтинг та лізинг
І.О. Шевченко
148-155
PDF full text
Спеціальність 133
Моделювання адгезійно-пресового з’єднання склопластикового стержня зі сталевою оболонкою
І.І. Чудик, Б.В. Копей, В.Б. Копей, І.В. Пронюк
156-165
PDF full text
Спеціальність 151
Aвтоматизація моніторингу морської обстановки за допомогою безекіпажного надводного судна
О.В. Збруцький, А.С. Сірівчук, О.П. Клочков
166-173
PDF full text
Aвтоматизація контролю технічного стану акумуляторної електроенергетичної системи безекіпажного надводного судна
А.В. Надточий, Б.М. Гордєєв
174-181
PDF full text
Безекіпажне надводне судно як складова автоматизованої системи розмінування внутрішніх вод України
В.Л. Тимченко, А.В. Надточий
182-188
PDF full text
Мова
Українська
English