ПРИНЦИПИ ТА МЕТОДИ СОЦІАЛЬНОЇ КВАЛІМЕТРІЇ ПРИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Г.В. Татаренко

DOI:

https://doi.org/10.33216/2218-5461/2024-47-1-358-370

Анотація

Інтенсивний рух України до членства у Європейському союзі добіг до етапу початку скрінінгу щодо
переговорів про вступ до ЄС. У відповідності до Угоди про асоціацію, встановлено зобов'язання сторін
співпрацювати у галузі гідної праці, політики зайнятості, умов праці, соціального діалогу, соціального
захисту, соціального залучення, гендерної рівності та недискримінації, та адаптації національного
законодавства до правових норм Європейського Союзу, а також виконання міжнародно-правових
зобов'язань у контексті європейської інтеграції. Стаття присвячена особливостям стандартизації
соціальних послуг, визначенню критеріїв якості змісту соціальних послуг та якості процедури їх надання,
розглянуті питання формування ефективного управління системою надання соціальних послуг в умовах
децентралізації. Розглянуті окремі аспекти ефективної реалізації політики децентралізації в сфері соціальної політики в Україні, з урахуванням міжнародного досвіду та стандартів.
Акцентовано на необхідності застосування кваліметричних технологій в системі соціального забезпечення з метою вимірювання якості соціальних послуг, підвищення кваліфікації працівників, забезпечення можливостей моніторингу якості з боку організацій громадянського суспільства.

Ключові слова: соціальне забезпечення, соціальні послуги, стандарти надання соціальних послуг, децентралізація, кваліметрія, цифровізація, органи місцевого самоврядування, адаптація законодавства, євроінтеграція.

Біографія автора

Г.В. Татаренко

Кандидат юридичних наук, професор, завідувач кафедри конституційного права Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля

##submission.downloads##

Опубліковано

20.03.2024

Номер

Розділ

Статті