ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33216/2220-6310/2024-108-1-99-108

Ключові слова:

професійна підготовка, індивідуальні стратегії навчання, інформаційні технології, студенти філологічних спеціальностей

Анотація

У сучасній освітній практиці інтеграція новітніх технологій та електронного навчання перетворює використання інформаційних технологій на ефективний та доступний засіб підготовки майбутніх філологів. Інтернет став важливим простором не лише для обміну інформацією, але й для навчання та роботи. Така інтеграція технологій у навчальний процес відкриває безліч нових можливостей для учнів і студентів у вивченні мов та розвитку їхніх навичок. Важливо дослідити, які конкретні компетентності є ключовими для студентів філологічних спеціальностей і як їх можна розвивати через навчальний процес. Це може включати в себе вивчення мовних навичок, аналітичного мислення, критичного мислення, культурологічної компетентності та інших аспектів, які є важливими для успішної професійної діяльності у галузі філології. Такий глибокий аналіз технологій і методів навчання, спрямованих на розвиток компетентностей студентів філологічних спеціальностей, дозволить ефективніше розв'язувати проблеми, пов'язані з формуванням індивідуальних стратегій навчання. Сучасне суспільство акцентує на потребі формування самостійних, ініціативних та відповідальних фахівців з високою кваліфікацією, які можуть ефективно працювати в різних соціальних, виробничих та економічних сферах. Це вимагає розвитку особистісних якостей та творчих здібностей людини, а також уміння самостійно здобувати нові знання та вирішувати різноманітні завдання. Отже, система освіти переформовується з метою підготовки компетентних особистостей, які можуть приймати обґрунтовані рішення у навчальних та професійно значущих ситуаціях. Актуальність цих питань підкреслює необхідність розвитку індивідуальних стратегій навчання за допомогою інформаційних технологій та висвітлює психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх філологів. Використання сучасних технологій під час занять створює сприятливі умови для різноманітного використання різних форм роботи та сприяє розвитку творчої активності студентів, що активізує їхню увагу. Це сприяє підвищенню їхнього творчого та мотиваційного потенціалу.

Біографії авторів

Ольга Макарук, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Макарук Ольга Любомирівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна). Е-mail: olga.glovatska@ukr.net

Тетяна Потапчук, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Потапчук Тетяна Володимирівна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна). Е-mail: tatvolod@ukr.net

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-15