Використання сучасних цифрових інструментів омніканального маркетингу для ефективного просування бренду «Фокстрот»
DOI:
https://doi.org/10.33216/1998-7927-2024-286-6-110-118Ключові слова:
омніканальний маркетинг, бренд «Фокстрот», маркетингова стратегія, цифрові інструменти, інфлюенц-маркетинг, штучний інтелект, доповнена реальність, персоналізації контенту, ритейл-бізнесАнотація
В умовах зростаючої конкуренції на ринку побутової техніки та електроніки омніканальний маркетинг стає ключовим інструментом для залучення та утримання клієнтів. Використання штучного інтелекту, інфлюенс-маркетингу та доповненої реальності дозволяє підвищити ефективність бізнесу, покращити клієнтський досвід та зміцнити конкурентні позиції бренду «Фокстрот». Метою статті є аналіз та обґрунтування ефективності сучасних цифрових інструментів омніканального маркетингу для просування бренду «Фокстрот». Дослідження спрямоване на виявлення оптимальних стратегій використання інфлюенс-маркетингу, штучного інтелекту та доповненої реальності для підвищення впізнаваності бренду, покращення клієнтського досвіду та оптимізації бізнес-процесів. В статті досліджено заходи щодо посилення омніканального маркетингу бренду «Фокстрот» шляхом використання сучасних цифрових інструментів. Проаналізовано вплив штучного інтелекту (AI), доповненої реальності (AR) та інфлюенс-маркетингу на підвищення ефективності просування бренду, покращення клієнтського досвіду та оптимізацію операційної діяльності. Розглянуто перспективи довготривалої співпраці з інфлюенсерами, що дозволить підвищити впізнаваність бренду, розширити аудиторію та конкурувати з компанією «Comfy», яка активно залучає лідерів думок до своїх маркетингових кампаній. Запропоновано впровадження програми обміну товарів на огляди, а також акцент на регіональних блогерах для посилення позицій у локальних ринках. Окрема увага приділена використанню штучного інтелекту для прогнозування попиту, персоналізації контенту та цінових пропозицій, а також оптимізації логістичних процесів. Запропоновано аналіз історичних даних продажів, використання алгоритмів машинного навчання для виявлення сезонних трендів, автоматизоване формування динамічних знижок і покращення управління ланцюгами постачання для скорочення витрат і часу доставки. Інтеграція доповненої реальності розглянута як інноваційний підхід для підвищення довіри до бренду та зменшення повернень товарів. Запропоновано розробку мобільного додатку з функцією AR, що дозволяє покупцям віртуально оцінювати товари у своєму просторі перед здійсненням покупки. Також рекомендовано запуск рекламних кампаній із демонстраційними відео переваг AR для популяризації технології серед користувачів. Зроблено висновок, що комплексна інтеграція інфлюенс-маркетингу, штучного інтелекту та доповненої реальності сприятиме зміцненню ринкових позицій бренду «Фокстрот», підвищенню лояльності клієнтів і зростанню ефективності омніканальних продажів.
Посилання
1. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Катарджая, Ї. Сетьяван; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.
2. Schultz D.E. Integrated Marketing Communications. Journal of Promotion Management, 1992. vol. 1(1), pp. 99–104. DOI: https://doi.org/10.1300/J057v01n01_07 (дата звернення: 18.12.2024)
3. Gasparin I., Slongo L. A. Omnichannel as a Consumer-Based Marketing Strategy. DOI: 10.1590/1982-7849rac2023220327.en (дата звернення: 18.12.2024)
4. Гриневич Л. В., Смотрова Д. В.Категорійний апарат в омніканальному маркетингу. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-04-17 (дата звернення: 20.12.2024)
5. Коротун О., Збирит С., Мартинюк А. Омніканальний маркетинг: створення цілісної взаємодії між брендом та споживачем. Економіка та суспільство, 2024 (63). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-20 (дата звернення: 20.12.2024)
6. Вишнівський В.В., Качмала В. І., Петровська С.В. Інтеграція омніканального маркетингу: виклики та перспективи для сучасних брендів. DOI: 10.31673/2415-8089.2024.041721(дата звернення: 21.12.2024)
7. Гноєвий В.Г., Бугайчук Т.В., Яременко В. А. Впровадження омніканальних технологій для оптимізації взаємодії з клієнтами. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-59 (дата звернення: 20.12.2024)
8. Семенда О.В. Застосування інтегрованої омніканальної стратегії залучення цільової аудиторії у фармацевтичному маркетингу. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-114 (дата звернення: 20.12.2024)
9. Кубашевський О.Є. Використання омніканального маркетингу для просування товарив харчової промисловості. DOI: 10.32782/2522-1256-2024-42-06(дата звернення: 22.12.2024)
10. Волхонський А. Особливості формування бренду підприємств як фактору підвищення їх конкурентоспроможності. Економіка та суспільство, 2023. Вип. 54. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-93 (дата звернення: 20.11.2024).
11. Фокстрот. Fedoriv. URL: https://agency.fedoriv.com/uk/cases/foxtrot (дата звернення: 26.11.24).
12. Оновлений магазин приносить на 20–30% більше прибутку. Що «Фокстроту» дав ребрендинг із лицем Фоксі. Mc.today. 2020. URL: https://mc.today/uk/onovlenij-magazin-prinosit-na-20-30-bilshe-pributku-shho-fokstrotu-dav-rebrending-iz-litsem-foksi/ (дата звернення: 26.11.2024).
13. Кейс ребрендинга Фокстрот. Ua-retail. 2024. URL: https://ua-retail.com/2021/03/kejs-rebrendinga-fokstrot/. (дата звернення: 27.11.2024).
14. Фокстрот. Результати діяльності компанії у 2023 році. URL: https://foxtrotgroup.com.ua/ru/articles/50521.html (дата звернення: 25.11.2024).
15. Кейс Фокстрот: 16% продажів аксесуарів при тому ж самому трафіку. eSputnik. 2021. URL: https://esputnik.com/uk/blog/kejs-fokstrot-16-prodazhiv-aksesuariv-pri-tomu-samomu-trafiku (дата звернення: 25.11.2024).
16. Перші результати запуску провідної технології оплати. Фокстрот. 2022. URL: https://www.foxtrot.com.ua/uk/article/62050 (дата звернення: 25.11.2024).
17. Фокстрот впроваджує новий чекбокс-формат у 2023 році. Checkbox. 2023. URL: https://checkbox.ua/foxtrot-checkbox-2023/ (дата звернення: 25.11.2024).
18. ФоксFan: нова кешбек програма від Фокстрот з +1,6 млн клієнтів. All Retail. URL: https://allretail.ua/news/70827-foksfan-nova-keshbek-programa-vid-fokstrot-z-1-6-mln-kliyentiv (дата звернення: 27.11.24).
19. Sparsh Sadhu. 20 Influencer Marketing Statistics You Should Know in 2024. SocialPilot. 2024. URL: https://www.socialpilot.co/blog/influencer-marketing-statistics (дата звернення: 27.11.24).
20. Shepherd J. 28 Essential Influencer Marketing Statistics You Need to Know in 2024. Social Shepherd. 2024. URL: https://thesocialshepherd.com/blog/influencer-marketing-statistics (дата звернення: 28.11.24).
21. Фокстрот 2023: підсумки року - головне та найцікавіше. UA Retail. URL: https://ua-retail.com/2023/12/fokstrot-2023-pidsumki-roku-golovne-ta-najcikavishe/ (дата звернення: 25.11.2024).