МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФІЛОСОФІЇ З ЗАЛУЧЕННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ
DOI:
https://doi.org/10.33216/2220-6310/2023-105-1-14-21Ключові слова:
інтерактивні методи, інтерактивні технології, робота в малих групах, карусель, акваріум, робота в парах, робота в трійках, комунікативні навички, компетентнісний підхідАнотація
У статті обґрунтована проблема доречності введення інтерактивних методів у процес освоєння філософії. Теперішній стан розвитку інформаційних технологій чинить чималий вплив не лише на процес підготовки студентів, а й на їх самих, через те що, входячи до аудиторії, ми тепер маємо справу зі студентами, які залежать від сучасних гаджетів та Інтернету. Це має як переваги, так і недоліки. Велика роль надається методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам. Названо переваги застосування інтерактивного навчання, охарактеризовано вплив інтерактивних технологій навчання на формування комунікативної компетентності студентів під час вивчення філософії. Наведено приклади з власної навчально-педагогічної діяльності. У статті доведено, що метою введення у процес вивчення зазначеної дисципліни інтерактивних методів є надання більш комфортних умов навчання, де студенти співдіють один з одним, відбувається взаємодія викладача і студента, яка орієнтує здобувачів на розвиток їх інтелектуальних, творчих та комунікативних навичок.