Здоров'язбережувальна діяльність майбутніх учителів фізичної культури засобами здоров'язбережувальних технологій

Автор(и)

  • Артем Васильович Бойченко Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради (м. Харків, Україна) https://orcid.org/0000-0002-3143-7008

DOI:

https://doi.org/10.33216/2220-6310/2024-110-3-6-15

Ключові слова:

здоров’язбережувальна діяльність, педагогічні заклади вищої освіти, здоровий спосіб життя, фахівець фізичної культури, учитель фізичної культури, здоров’язбережувальні технології

Анотація

У статті розкривається проблема організації здоров’язбережувальної діяльності у педагогічних закладах вищої освіти як змістовна складова у професійній підготовці майбутнього фахівця фізичної культури, його подальшого розвитку як компетентно фахового спеціаліста, який використовує засоби здоров’язбережувальних технологій, що забезпечують профілактику, підтримку та розвиток здоров'я підростаючого покоління; визначено суперечності, зокрема, між: соціальним замовленням
держави щодо підготовки фахівців з фізичної культури, виховання здорового покоління та недостатньою розробленістю цієї проблеми в науковій літературі; необхідністю вдосконалення процесу розвитку
здоров’язберігаючого потенціалу особистості, виховання на цій основі здорового способу життя студентів факультетів фізичного виховання закладів вищої освіти та підготовки їх до роботи з попередження порушень здоров’я учнів загальноосвітньої школи; розглянуто зміст здоров’язбережувальної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури із застосуванням здоров’язбережувальних технологій; акцентується увага на важливості розвитку здорового способу життя серед здобувачів освіти, аналізується ефективність використання сучасних методів та підходів до здоров’язбережувальної діяльності в педагогічному процесі.
Результати дослідження підкреслюють важливість впровадження здоров’язбережувальних технологій у підготовку майбутніх спеціалістів фізичної культури для покращення їхнього здоров’я та збереження активності учнів; робиться висновок, що проблеми модернізації сучасного освітнього процесу, його особистісно-діяльнісний аспект ґрунтується на впровадженні здоров’язберігаючих технологій, саме вони є основними положеннями нової парадигми освіти.

Біографія автора

Артем Васильович Бойченко, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради (м. Харків, Україна)

Бойченко Артем Васильович – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізичного виховання та спортивного вдосконалення Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради (м. Харків, Україна). E-mail: bojcenkgoa@gmail.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-29