Виражально-змістовий етап формування музично-виконавської комунікативності студентів факультетів мистецтва на засадах АКМЕ-герметичного підходу: методичний інструментарій
DOI:
https://doi.org/10.33216/2220-6310/2024-110-3-84-94Ключові слова:
музично-виконавська комунікативність, виражально-змістовий етап, студенти факультетів мистецтв, емпатійно-евристичний структурний компонент, методичний інструментарій, акме-герменевтичний підхідАнотація
Розглядається проблема висвітлення змісту інтегрованого методичного інструментарію на виражально-змістовому етапі методики формування в студентів факультетів мистецтв емпатійно-евристичного структурного компоненту музично-виконавської комунікативності на засадах акме-герменевтичного
підходу. Основу методичного інструментарію складають методи, засоби і прийоми мистецького навчання, спрямовані на формування в студентів факультетів мистецтв здатності до розкриття ідейно-
образного змісту музичного твору, зокрема, евристичні методи, інтегровані із теоретичними методами аналізу, конкретизації, класифікації, а також із словесними, бінарними й образно-демонстраційними методами мистецького навчання.
На підставі проведеного компаративного аналізу отриманих статистичних даних під час контрольного та формувального експериментів щодо сформованості емпатійно-евристичного структурного компоненту на виражально-змістовому етапі розробленої методики спостерігається впевнений підйом висхідної динаміки статистичних результатів щодо сформованості емпатійно-евристичного компоненту в експериментальних групах на професійному (високому) та достатньому (середньому) рівнях співставно із відповідними статистичними результатами на цих рівнях в контрольних групах.