МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ТУРИЗМІ ТА ГОСТИННОСТІ ПІД ЧАС НАПИСАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ТУРИЗМУ

Автор(и)

  • Лариса Безкоровайна Запорізький національний університет https://orcid.org/0000-0001-9502-9604
  • Павло Пиптюк Запорізький національний університет https://orcid.org/0000-0002-8188-2046
  • Вікторія Наздравецька Запорізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.33216/2220-6310-2021-102-3-19-26

Ключові слова:

професійна підготовка, методологія наукових досліджень, туризм та гостинність, наукова діяльність, кваліфікаційна робота, майбутній фахівець із туризму

Анотація

У статті досліджується проблема методології наукових досліджень в туризмі та гостинності в ході написання кваліфікаційних робіт майбутніх фахівців із туризму в їх професійній підготовці в закладах вищої освіти. Підкреслюється значення фахової підготовки майбутніх фахівців із туризму до професійної практики, що помічається на таких ролях, як: суспільна – піднесення туризму як соціально-економічної інфраструктури, міжнародних взаємозв’язків та кооперації; культурологічна – зріст гармонійної, полікультурної людини із цільним науковим світосприйманням щодо всесвітнього, інтернаціонального призначення туризму в культурній солідарності людськості; особистісна – інтелектуальний, психологічний, професіональний розвиток, становлення національної свідомості; гуманітарна – піднесення творчого резерву особистості, ерудиції, стремління до самовдосконалення, розповсюджування знань; політична – усвідомлення професії в туризмі як дієвого засобу збереження миру й злагоди суспільства. Показано, що методологія є системою наукових принципів, підходів, прийомів, методів, методик, завдяки яким відбувається організація наукового дослідження майбутніх фахівців із туризму. Від точного, належного відбору принципів, підходів, прийомів, методів, методик, залежать наслідки наукового пошуку, аргументація гіпотези, реалізація дослідницьких завдань та досягнення мети наукової роботи. Доведено, що виконуючи будь-який вид діяльності самостійно, приміром й кваліфікаційну роботу, майбутні фахівці з туризму набувають здатності брати власну відповідальність за результати; незалежно вирішувати задачі; добувати конструктивні вирішення проблемних питань та вихід із кризових становищ; креативно й творчо думати та діяти.

Біографії авторів

Лариса Безкоровайна, Запорізький національний університет

Безкоровайна Лариса Вікторівна – доктор педагогічних наук, професор кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Запорізького національного університету (м. Запоріжжя, Україна). E-mail: lvbeskorovaynaya@gmail.com

Павло Пиптюк , Запорізький національний університет

Пиптюк Павло Федорович – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики фізичної культури і спорту Запорізького національного університету (м. Запоріжжя, Україна). E-mail: piptykpavel@gmail.com

Вікторія Наздравецька, Запорізький національний університет

Наздравецька Вікторія Романівна магістр спеціальності туризму Запорізького національного університету (м. Запоріжжя, Україна). E-mail: vikanazdravietskaya@gmail.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-29