ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ

Автор(и)

  • Олександр Казєв Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-9799-6486
  • Микола Овчар Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-6526-3632
  • Ігор Кошельник Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-6322-6918

DOI:

https://doi.org/10.33216/2220-6310-2021-100-1-93-103

Ключові слова:

вища військова освіта, загальновійськова підготовка, майбутні офіцери-прикордонники, освітні технології, прикордонна служба

Анотація

Стаття присвячена аналізу питань вищої військової освіти. У цій загальній проблемі виділено питання загальновійськової підготовки майбутніх фахівців прикордонного відомства. Завдання щодо захисту та охорони державного кордону в українському суспільстві покладені на прикордонне відомство. Зазначена відомча структура має тривалу історію розвитку, і має можливість здійснювати підготовку власних офіцерських кадрів в єдиному вищому військовому навчальному закладі прикордонної служби – Національній академії. Мета загальновійськової підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників полягає у створенні системних знань, умінь та навичок щодо вимог та потенціалу застосування бойової/спеціальної техніки; ведення бойових дій, виконання професійних завдань у мирний час та особливий період; щодо порядку дій у зоні різного виду зараження.

Основними завданнями загальновійськової підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників є розуміння загальної характеристики сучасного бою. Пріоритетність цього завдання полягає в тому, що сучасній історичній епосі притаманна поява безлічі несистемних явищ та процесів, а це напряму вплинуло на загальні риси сучасного бою: висока напруженість; маневреність; короткочасність; максимальна швидкість; нові способи ведення бойових дій тощо. Виділено такі інноваційні технології, що варто застосовувати у загальновійськовій підготовці курсантів-прикордонників та які дають змогу виділити більше часу саме для практики: технології імітаційного моделювання; проектні технології, технології тренінгу та workshop, технологія індивідуального навчання, коучінг. Ефективність підготовки не матиме позитивної динаміки, якщо науково-педагогічні працівники будуть категоричними по відношенню до певної технології, методики, прийому або засобу.

Біографії авторів

Олександр Казєв, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

Казєв Олександр Васильович – викладач кафедри загальновійськових дисциплін, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (м. Хмельницький, Україна). E-mail: Kazvsasha@ukr.net

Микола Овчар, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

Овчар Микола Миколайович – викладач кафедри загальновійськових дисциплін, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (м. Хмельницький, Україна). E-mail: ovcarnik777@gmail.com

Ігор Кошельник, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

Кошельник Ігор Вікторович – викладач кафедри загальновійськових дисциплін, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (м. Хмельницький, Україна). E-mail: igorkoselnik@gmail.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-29