ДУХОВНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.33216/2220-6310-2021-101-2_1-105-116Ключові слова:
духовність, професійна культура, духовні основи, педагогічна культура, духовна культура, загальнолюдські цінностіАнотація
У статті розглядається професійна культура вчителя англійської мови як системна характеристика і діяльність особистості вчителя іноземної мови, яка являє собою цілісну єдність таких взаємопов'язаних і взаємозалежних компонентів: потребнісно-мотиваційного, діяльнісно-особистісного, організаційного і творчого. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування духовних основ і педагогічних умов формування професійної культури майбутніх вчителів англійської мови в системі вищої освіти.
Використано стратегічні положення концепції академіка Шевченко Г.П. щодо важливості освіти і виховання, яки мають виконати найважливішу місію нинішньої цивілізації – сформувати у підростаючих поколінь «Одухотворений образ Людини Культури ХХІ століття».
Духовні характеристики зв'язків, що існують між компонентами професійної культури майбутнього вчителя англійської мови, дозволяють зробити висновок про те, що розглянутий набір компонентів є цілісним, системним утворенням.