ТВОРЧЕ САМОВИРАЖЕННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР ЗАСОБАМИ ЕСТРАДНОЇ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.33216/2220-6310/2023-105-1-132-140Ключові слова:
творче самовираження, музично-педагогічні працівники, заклади вищої освіти КНР, естрадна музикаАнотація
У статті розкрито творче самовираження музично-педагогічних працівників в закладах вищої освіти КНР засобами естрадної музики. Акцентовано увагу на ролі естрадної музики як засобу для вираження творчих потенціалів музичних педагогів, які працюють у вищих навчальних закладах КНР. Проаналізовано важливі аспекти творчого самовираження, такі як вибір репертуару, аранжування музичних композицій, інтерпретація та інновації у виконавській практиці, роль творчого самовираження в музично-педагогічній діяльності, визначення загальнокультурних компетенцій, оцінка підходів до навчання, розробка програм і методик. Це може включати розробку інноваційних навчальних матеріалів, використання інтерактивних технологій, організацію творчих майстерень, створення спеціалізованих курсів або семінарів, спрямованих на розвиток творчих здібностей та самовираження студентів. Також визначено значення творчого самовираження у процесі підготовки музично-педагогічних працівників та виявлено наявні проблеми і недоліки, що ускладнюють цей процес. Вказано на необхідність розробки нових підходів, програм та методик, які б допомогли ефективно формувати готовність до творчого самовираження у студентів, які навчаються у музично-педагогічних закладах вищої освіти КНР, що може включати розвиток творчих навичок, використання інноваційних підходів до навчання та організації творчих проєктів. Наголошено на важливості такого формування готовності до творчого самовираження, оскільки воно сприяє розвитку творчої особистості студентів і готовить їх до майбутньої професійної діяльності у музично-педагогічній сфері. Розкрито значення естрадної музики як засобу для творчого розвитку музично-педагогічних працівників, сприяючи їхньому самовираженню і самореалізації. Дослідження базується на використанні теоретичних методів дослідження та має практичне значення для музично-педагогічних працівників, студентів музичних факультетів, а також для тих, хто зацікавлений у вдосконаленні підходів до підготовки музично-педагогічних працівників у Китаї та які бажають розширити свої знання про естрадну музику як засіб творчого самовираження.