ПРОЄКТУВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ЯК ОСНОВИ ТУРИЗМОЛОГІЧНОГО ЗНАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ТУРИЗМУ І ГОСТИННОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33216/2220-6310/2023-106-2-18-23Ключові слова:
професійна підготовка, туризм і гостинність, туризмологія, майбутній фахівець із туризму, проєктування сталого розвитку туризмуАнотація
У статті досліджуються питання проєктування розвитку туризму як основи туризмологічного знання в системі підготовки фахівців із туризму і гостинності, які проходять професійну підготовку у закладах вищої освіти. Становлення туризму як соціально-економічної інфраструктури, зростання гармонійної полікультурної людини з цілісним науковим світоглядом про глобальне та інтернаціональне призначення туризму в міжнародних зв’язках і співробітництві, культурній солідарності людства, особистісному – інтелектуальному, психологічному та професійному розвитку, формуванні національної свідомості тощо, привертають увагу своєю роллю в суспільстві. Підкреслено, що інтегрування в світову систему туризму і гостинності вимагає переходу українських туристичних підприємств на світові стандарти обслуговування, зміни форм організації та управління в готельно-ресторанному й туристичному бізнесі. Формування туристичної індустрії як однієї з провідних галузей ринкової економіки неможливо без освічених фахівців, здатних враховувати різні компоненти формування попиту і пропозиції на ринку туристичних і готельних послуг, сезонні, тимчасові й випадкові чинники. Наголошено на важливості набуття майбутніми фахівцями з туризму і гостинності знань та умінь проєктування та прогнозування сталого розвитку туризму як основи туризмологічного знання в закладах вищої освіти та готовності реалізації отриманих знань та умінь у професійній діяльності в умовах ринку.