Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
Поточний випуск
Архіви
Редакційний штат
Вимоги до оформлення статей
Рецензування і редакційна етика
Політика рецензування
Етика публікацій
Про нас
Про журнал
Політика відкритого доступу
Захист прав авторів
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 1 № 1 (111) (2025): Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць
Том 1 № 1 (111) (2025): Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць
Опубліковано:
2025-06-26
011 - Освітні, педагогічні науки
Використання ChatGPT для вивчення англійської мови та розвитку мовленнєвих навичок студентів нефілологічних спеціальностей: можливості та перспективи
Олена Олександрівна Гаркуша
6-15
PDF
Роль Ведмедика Упанчика у формуванні емоційно-психологічного світу дитини
Оксана Федорівна Грицюта
16-28
PDF
Технології розвитку духовно-моральної компетенції педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
Павло Григорович Дрозд
29-37
PDF
Метафізика педагогічних технологій в працях давньогрецьких філософів класичного періоду
Галина Олександрівна Дьяковська, Ольга Георгіївна Алієва, Сергій Сергійович Копійко
38-47
PDF
Особливості цифрового покоління
Євгеній Анатолійович Зеленов
48-60
PDF
Роль соціального працівника у процесі соціальної адаптації вимушено переміщених осіб в Україні
Орест Михайлович Кінаш
61-71
PDF
Розвиток критичного мислення майбутніх соціальних працівників в умовах педагогічного університету
Сергій Володимирович Коношенко, Наталія Анатоліївна Коношенко, Інна Василівна Трубник
72-80
PDF
Моделювання процесу формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців промислової фармації
Павло Сергійович Омельченко
81-91
PDF
Соціально-психологічні та духовні функції французьких запозичень в англійській мові
Олена Яковлівна Пантелєєва
92-100
PDF
Соціально-педагогічна профілактика важковиховуваності учнів загальноосвітніх шкіл
Євген Юрійович Пліско, Аліна Сергіївна Брусенко, Катерина Павлівна Шарікова-Дегтяр
101-109
PDF
Здатність до викладацької діяльності як концепт підготовки майбутніх докторів філософії у закладах вищої освіти
Сейфулла Фейзуллайович Рашидов, Надія Василівна Кічук, Антоніна Валеріївна Кічук, Дора Георгіївна Іванова
110-118
PDF
Проблема формування громадянської компетентності у суб’єктів інклюзивного освітнього простору в працях українських учених: аналітичний огляд
Світлана Станіславівна Рашидова
119-131
PDF
Використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі підготовки майбутніх учителів інформатики
Максим Максимович Роганов, Максим Львович Роганов
132-143
PDF
Формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти в процесі професійної підготовки
Марина Вікторівна Роганова
144-156
PDF
Аксіологічний потенціал мистецтва у формуванні духовних та культурних цінностей
Наталія Сергіївна Сідаш
157-165
PDF
Філософія освіти Б. Спінози та її сучасні інтерпретації
Віолетта Михайлівна Скиртач, Роман Сергійович Мартинов
166-174
PDF
Вплив фізичного навантаження на ментальне здоров’я легкоатлетів: наукові докази та сучасні підходи до психоемоційної стійкості
Олена Геннадіївна Ткачук
175-183
PDF
«Шлях героя» як модель духовного самопізнання особистості
Тамара Георгіївна Тюріна, Ліліана Григорівна Кудрик
184-194
PDF
Роль гуманітарного знання у становленні глобально-орієнтованої особистості
Ігор Володимирович Федоров
195-203
PDF
Диригентсько-хорова підготовка здобувачів закладів вищої освіти в умовах цифрової трансформації
Ольга Дмитрівна Чурікова-Кушнір, Зоя Василівна Софроній
204-212
PDF
Перехід від економік, що розвиваються, до розвитку культур
Пол Д. Шафер
213-241
PDF
Мова
Українська
English