Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
Поточний випуск
Архіви
Редакційний штат
Вимоги до оформлення статей
Рецензування і редакційна етика
Політика рецензування
Етика публікацій
Про нас
Про журнал
Політика відкритого доступу
Захист прав авторів
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 1 № 3 (110) (2024): Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць
Том 1 № 3 (110) (2024): Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць
Опубліковано:
2024-12-29
Статті
Соціальна політика країн Центральної та Східної Європи щодо українських біженців: виклики, адаптація та шляхи реформування
Тамара Георгіївна Тюріна, Єлизавета Василівна Шажко
171-180
PDF
Створення портретів культур країн у цілісному розумінні для підвищення добробуту та вирішення найскладніших проблем світу
Пол Д. Шафер
213-244
PDF
Модель лідерства у військовій освіті: порівняльний аналіз на основі світових підходів
Ася Мохамедівна Бузід
16-27
PDF
011 - Освітні, педагогічні науки
Здоров'язбережувальна діяльність майбутніх учителів фізичної культури засобами здоров'язбережувальних технологій
Артем Васильович Бойченко
6-15
PDF
Термінополе інклюзивної освіти в її нормативно-правовому забезпеченні
Тетяна Іванівна Годецька
28-34
PDF
Розвиток духовно-моральної самосвідомості педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
Павло Григорович Дрозд
35-44
PDF
Інтеграція християнських цінностей у викладанні навчальних предметів ЗЗСО
Олена Вікторівна Колісник
45-53
PDF
Формування ґендерної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери
Сергій Володимирович Коношенко, Наталія Анатоліївна Коношенко, Інна Василівна Трубник
54-62
PDF
Втілення ключових компетенцій педагога-коучав педагогічній діяльності В. Сухомлинського
Ліліана Григорівна Кудрик, Глорія-Марія Юріївна Сурмяк
63-71
PDF
Діяльність куратора академічної групи у воєнний період: підходи, пріоритети, інформаційно-аналітичний супровід
Ольга Петрівна Лучанінова
72-83
PDF
Виражально-змістовий етап формування музично-виконавської комунікативності студентів факультетів мистецтва на засадах АКМЕ-герметичного підходу: методичний інструментарій
Михайло Романович Мимрик
84-94
PDF
Аналіз методів та стратегій логопедичної роботи для розвитку мовлення та комунікаційних навичок у дітей з РАС
Ірина Михайлівна Мойсеєнко, Олена Геннадіївна Білюк, Тетяна Павлівна Приходько
95-105
PDF
Особливості організації освітнього процесу в початковій школі з формування духовно-практичної позиції у здобувачів освіти
Людмила Леонідівна Парасочка
106-115
PDF
Інклюзивна культура здобувачів педагогічної освіти як показник їхньої професійної культури
Світлана Станіславівна Рашидова
116-127
PDF
Педагогічні інновації в дошкільній освіті - умова успішного розвитку дитини
Марина Вікторівна Роганова
128-136
PDF (English)
Педагогічне керівництво процесом формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів інформатики: практичний аспект
Максим Львович Роганов, Максим Максимович Роганов
137-150
PDF
Духовність як динамічний процес: історичні, психологічні та соціальні перспективи
Наталія Сергіївна Сідаш
151-159
PDF
Історіографічний аналіз етапів розвитку дистанційного навчання в післядипломній освіті України
Історіографічний аналіз етапів розвитку дистанційного навчання в післядипломній освіті України
Ірина Олександрівна Соснова
160-170
PDF
Виховний потенціал сім'ї у контексті сучасного інформаційного середовища
Наталія Анатоліївна Уманець
181-191
PDF
Особливості організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з виховання духовно-практичної позиції у здобувачів освіти
Діна Іванівна Фурманець
192-202
PDF
Аксіологічний контекст професійної підготовки майбутніх учителів історії в університетах Республіки Польща
Геннадій Семенович Черевичний
203-212
PDF
Мова
Українська
English